Éxit del 4art llibre de Ruta Aspresxtrem

La quarta edició del llibre de ruta, de nou ha deixat satisfets a tots, tant participants com a organitzadors, amb xifres semblants a les de l’any passat, un total de 65 participants repartits amb 26 equips, prengueren la sortida a la plaça Catalunya, i sense saber el recorregut varen anar seguint el llibre de ruta que els va portar per la part vella de Castellfollit, baixant per la Rossolada, creuaren el barri de les fàbriques, el del Cos, per tot seguit anar cap a Cal Grill, Can Quei, La Canova, i per una forta i enfangada pujada anar fins la Badosa, on la pujada es suavitzava i per unes guixeres s’anava fins els prats de Vivers, tot seguit s’havia de passar per la Torre de Canadell, a tocar de la casa del mateix nom i per un tècnic i divertit corriol es baixava fins a la resclosa de Can Grido, on hi havia un tram per als més agosarats i amb bon equilibri, que era passar per damunt de la paret del canal, petita pujada fins a can Grido, creuar la carretera general, i amb poca estona s’arribava a l’avituallament, el camí s’enfilava cap al veïnat de Molera, i camí de Sant Cosme els corredors es trobaven amb la segona sorpresa del dia, passar per un tub de canalització d’aigua, que a la sortida hi havia un dels controls foto de la prova, de nou una forta pujada, que va portar a els participants fins dalt d’Aiguanegra , on es va donar tota la volta a la muntanya per baixar direcció Sant Joan, fins al clot de d’Infern, per bici carril un tros, per tot seguit tornar a passar per l’avituallament, Jardineria Jaume, visita a la font de les Funoses i ja cap a Castellfollit. La pluja del dia anterior va endurir una mica més el recorregut, fent que els rius portessin molta més aigua, fins el punt que la part de la resclosa va ser dubte fins el mateix matí. També va fer que hi hagues molt fang en alguns punts on dies abans no n’hi havia gens. Sort que el sol va lluir amb força durant tot el transcurs de la prova.
L’equip guanyador va ser L’Inflamable i en Jesucristo, format per en Sergi Batlle i l’Emili Espigulé amb un temps de 2:32:00,   a la segona posició i va haver un empat amb els equips Reventequips format per en Marc Reixach, Francesc Pararols i l’Ismael Vila, i l’equip Amb el Ganxo A Punt amb en Xevi Juanola i en Jordi Illamola amb un temps de 2:38:00.
Una menció especial per a l’equip Batec Garrotxí 2, que va fer les millors fotos amb diferència, cosa que haurien de prendre d’exemple alguns dels que guanyen, que al anar tant ràpid no tenen temps ni de fer que les fotos surtin enfocades.
Gracies a tots i fins la propera.