Salt del Grill, San Aniol, La Corba

Ara, ja hem fet el llibre de ruta, el dia és molt més curt i se’m han acabat les excuses per no actualitzar el lloc web. Miraré de posar-ho tot al dia. Primer de tot el repte dels 12 barrancs pels 12 mesos.
El més d’agost, (carai si fa dies que no actualitzo..!!.) ens varem decidir a anar a fer un barranc proper que mai cap de nosaltres l’havia baixat, és a tocar del barranc de Núria amb una aproximació fins i tot mes llarga que el Núria i amb un tram molt curt que val la pena. El Salt del Grill, te una aproximació molt llarga, primer s’ha de pujar molt, per tot seguit fer un tram més planer per acostar-nos a la llera del torrent i desprès s’ha de baixar molt de tros sense que hi hagi cap ressalt interessant. Al cap de més de dues hores de caminar s’arriba al primer ràpel,  d’uns 15 metres, un tram mes sense interès i desprès ja venen els ràpels mes seguits, 20, 10 i 38, l’últim que és el més espectacular va a parar a tocar del camí que puja des de Queralbs  cap al refugi de coma de Vaca.  Després d’haver fet el descens ens hem assabentat de que hi ha un camí que puja molt més directe, just del costat de l’últim salt fins al començament, si hi tornem l’haurem de buscar.

El Setembre el barranc que vàrem anar a baixar va ser el nostre estimat Barranc de Sant Aniol, aquesta vegada de clar i deixant el cotxe al pàrking de Sadernes, férem l’aproximació amb Btt, les vam amagar a la muntada i a peu fins a dalt de tot, el barranc estava al seu punt de freda i amb l’aigua adient. Tots vàrem fer tobogan al salt de la capa.

El mes d’octubre el barranc del repte va ser el de la Corba estava fluixet d'aigua i el vàrem baixar sense cap problema i el volíem combinar amb el torrent de la Cabana, però quan vàrem arribar a la part baixa d’aquest barranc ens varem trobar que esta prohibit fer barranquisme, amb possibilitat de que ens fotessin una multa de fins a 600.000 eurus, no ens hi vam ficar. Desprès hem buscat més informació i ens han dit que esta prohibida la practica del barranquisme, però no el bany. O sigui que si algun dia i tornem mentre no posem cordes el podrem baixar.