Ulldeter Puigmal Ulldeter

Hem estat una colla de dies sense trovar les ganes ni el temps d’actualitzar el web, tot i fer activitats el suficientment interessants com per  esser ressenyades.  El Costabona des de la pista que va de Setcases fins a Espinavell.

També ens varem arribar al refugi de l’Alemany el diumenge 17 març amb un dia molt ventós.

El següent diumenge tot i haver-hi molta boira vam pujar al Bacivers.

Però l’activitat més destacable tot i ja ser a la primavera dia 7 d'abril i de les altes temperatures es la travessa des de Ulldeter fins al Puigmal i tornada de nou a Ulldeter, passant dos cops pel santuari de Núria.

Aquesta ocasió érem en Sei, L’Epi, l’Illamola i en Jordi. L’anada fins a Núria tot i haver d’obrir traça, va ser ràpida, la pujada al Puigmal va ser dura per la calor que feia a la coma de l’embut.

La pujada durant la tornada fins al coll de Nou creus de nou la calor va fer que es fes molt feixuga, un cop arribats al coll de nou creus es va tapar el dia i la resta de la travessa la varem fer a una temperatura més agradable. El desnivell positiu va ser d’uns 3200m, i hi varem estar unes 9:30 totals, amb parades incloses.

Durant l’estoneta que érem al cim del Puigmal ens varen fer una petita entrevista que podeu veure AQUÍ. Va sortir a les teles locals al programa AVENTURA’T més o menys al minut 6:47.